Yurdum İnsanı Başvuru Formu

Yurdum İnsanı başlıyor. Yurdum İnsanı izlemek için sitemizde bulunan konulara göz atabilirsiniz. Fakat öncesinde Başvuru yapmak gerekir. Başvuru yapacak adaylar aşağıda ki resme tıkladıktan sonra adreste ki bilgileri eksiksiz ve tam doldurmaları gerekmektedir. 
                                                ►Başvuru Formu İçin Resime TIKLAYIN◄

http://www.showtv.com.tr/basvuru

* YARIŞMA İÇİN BAŞVURU FORMU DOLDURAN HERKES ELEMELERE KATILMA HAKKINA SAHİPTİR.
Yurdum İnsanı Ön Eleme Otel ve Tarihleri


Bugün ve Yarın Trabzon Varlıbaş Avm Saat: 14:00-22:00
21-22 Aralık İstanbul Avrupa Yakası – Mecidiyeköy Profilo Avm Saat:11:00 -19:00
23-24-25 Aralık Bursa Tuğcu Otel Saat:11:00-21:00
04-05 Ocak İstanbul Anadolu Yakası-Meydan İstanbul Avm Ümraniye Saat 11:00- 21:00

3 yorum:

  1. yarışmaya başvuru yaptım grup dans yapcaz desteklerinizi bekliyoruz türkiye

    YanıtlaSil
  2. bende başvurdum ne zaman arıyorlar

    YanıtlaSil
  3. harika türkiye bu yarışmaya odanlamıs

    YanıtlaSil