Yurdum İnsanı Antalya Seçmeleri

Yurdum İnsanı programı seçmeleri için Alişan ve Çağla bu kez de Antalya da yarışma adaylarının gösterilerini izliyor. Yakında Show Tv ekranlarında yerini alacak yetenek ve beceri yarışması olan Yurdum İnsanı yarışması için Jüriler genç yetenekleri yurdun dört bir köşesinde arıyor. Bu kez elemeler Antalya Özdilekpark Alışveriş Merkezinde devam ediyor.

Bende yurdum insanı yarışmasına katılmak istiyorum diyorsanız Başvuru Formunu doldurup ya da başvuru yerlerine gidip bizzat ekiplerle konuşup yarışmanın seçmelerine katılabilirsiniz. Yurdum İnsanı yarışmasında çok ilginç yetenekler yarışıyor. Ayrıntılar sitemizde yer alıyor. Yarışma hakkında ki bilgiler sitemize an an ekleniyor. Bizi takip etmeye devam edin.

Antalya Seçmeleri Hakkında Bilgiler :

8-9 Ocak Çarşamba-Perşembe
Antalya Özdilekpark Alışveriş Merkezi
Saat: 13:00 - 21:00

3 yorum:

  1. yurdum insnaı bölümleri varmı

    YanıtlaSil
  2. yurdum insanı yarışması hangi kanalda

    YanıtlaSil
  3. bende yarışmaya katıldım. :)

    YanıtlaSil