Yurdum İnsanı Çok Yakında Show Tv'de...

Show Tv ekranlarında Çağla ve Alişanın jüriliğini yaptığı yeni bir yarışma geliyor. Yurdum İnsanı yarışması başvuruları başladı. Sitemizden Yurdum İnsanına nasıl başvuru yapılır ? Adım adım İnceleyebilirsiniz.Başvurular devam ediyor. Başvuru adreslerini sitemizden öğrenebilirsiniz.

Yeteneksizsiniz yarışmasına adeta rakip olan Yurdum insanı yurdun dört bir köşesinde elemelere devam ediyor. 11-12 Ocak'ta İstanbul ve Ankarada seçmeler devam edecek.Yurdum İnsanın tüm Türkiyedeki seçmelerinde yetenek,dans ,komedi,müzik gibi dallarda adaylar kendilerini gösteriyor.
Yurdum İnsanının tanıtımları Show Tv'de yapıldı. Aşağıdan tanıtımını izleyebilirsiniz.

6 yorum:

  1. sabırsızlıkla yarışmayı bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. elemelerin görüntleri harika

    YanıtlaSil
  3. yeteneksizsinizden daha güzel olacak bence

    YanıtlaSil
  4. çok eğlenceli yarışma alişanla çağlayı cok seviyorum

    YanıtlaSil
  5. yarışmayı dört gözle bekliyrum.

    YanıtlaSil