Yurdum İnsanı Show Tv'de Başlıyor...

Beklenen an geldi..."Yurdum İnsanı" başlıyor.

Uzun zamandır beklenen yarışma "Yurdum İnsanı" yarışmasının ön elemeleri Yurdun dört bir yanında yapılıyordu. Herkesin merakla beklediği yarışma sonunda başlıyor. Yarışmanın jüriliğini Çağla Şikel ve Alişan yapıyor. Yapımcılığı C yapıma ait olan Yurdum İnsanı yarışması her türlü yeteneğe açık olan bir yarışma . Genç yeteneklerin özeliklerini sergilediği bir yarışma olucak. Genelde Dans, müzik, komedi yer alıyor.


İnsanları şaşırtan ve hayretlerde bırakan yetenekler, hiç duyulmamış icatlar  ve daha fazlası Alişan ve Çağlanın sunumuyla Show Tv ekranlarında "Yurdum İnsanında"...
Yurdum insanı ekranlardaki yerini alıyor... Hafta İçi Her Gün Show'da

Yarışmanın başvuruları hala devam ediyor. Başvuru formunu doldurup yarışmaya katılabilir eğlenceli vakitler geçirebilirsiniz. Beklenen an geldi ve "Yurdum İnsanı" başlıyor...

Yarışmada her bölge kendi içinde eğlenerek yarışacak. Elemelerde eğlenceli olucak.
Show Tv'nin resmi sitesinde açıklanan bilgiye göre "Yurdum İnsanı" Pazartesinden itibaren hafta içi her gün Show Tv'de...

Yurdum İnsanı Başvuru Yerleri Ve Adreleri:

18 - 19 Ocak  İzmir Aksan Otel   Saat : 11.00 - 20.00
21 - 22  Ocak  Kayseri Park AVM Saat: 11.00 - 20.00

Eğlence, rekabet ve heyecan Yurdum İnsanında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder