Hafta İçi Hergün Show Tv'de Yurdum İnsanı

İzleyici kitlesi yoğun olan tv kanallarında biri olan Show Tv kanalı bomba gibi bir programla karşımıza geliyor.
Alişan ve Çağla Şikelin jüriliğini yaptığı Yurdum İnsanı programı Show Tv de başlıyor.

Ve Yurdum İnsanı artık hafta içi hergün Show Tv'de 15:30 da başlıyor.
Diğer proramlardan farklı gözüken yarışma programı herkese kapılarını açmış vaziyette karşımıza çıkıyor. Çok ilginç yetenekler gün yüzüne çıkıyor bu programla. Anadolunun genç yüzleri başarılı ikili olan Alişan ve çağla jüriliğiyle karşımızda.

Yurdum insanına katılmak istiyorsanız www.showtv.com.tr adresini ziyaret edin ya da direk siteden başvuru yapabiliyorsunuz.

Yurdum İnsanında dans, komedi, eğlence, müzik, sohbet , vb gösteriler olucak.

Pazartesiden itibaren Hafta İçi Hergün Show Tv de..

Başvuru Yeri Ve Adresleri:

18 - 19 Ocak  İzmir Aksan Otel   Saat : 11.00 - 20.00
21 - 22  Ocak  Kayseri Park AVM Saat: 11.00 - 20.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder